woensdag 10 februari 2016

Diy: bloemenkroon

Hey lieve lezers!

Ik heb overlaatst met Klaartje,( misschien dat je haar wel kent van een andere blog) een bloemenkroon gemaakt. Ik vind dit zelf heel erg leuk om te maken en ik wilde dit met jullie delen. Je kunt zo'n bloemenkronen ook kopen, maar dat is redelijk duur vind ik. En eigenlijk is het helemaal niet moeilijk.

Wat heb je nodig?

- nep bloemen (zo'n stuk of 3/4)
- lijmpistool
- schaar
- ijzerdraad

We beginnen...

1. Kies een bloem(en) met een lange steel. 

2. Kies uit andere soorten bloemen die je gekocht hebt, en knip je er deze vanaf.

3. Je plakt de bloemen die je hebt afgeknipt op de bloem(en) met de lange steel. 

4. Op het einde neem je de ijzerdraad en doe je het begin van de lange steel vast met het einde van de lange steel. En zo wikkel je de ijzerdraad rond de steel. Zodat je een mooie ronde hebt.

Hier heb je een foto van hoe mijn bloemenkroon eruit ziet. Wanneer je klaar bent kun je een leuke fotoshoot houden met je vriendinnen. Altijd wel leuk!

Groetjes Rani
XOXO6

Foto is eigendom van blog pretty smile

6 opmerkingen :

♥Leave a comment ♥