zondag 10 januari 2016

Wat te doen als je je verveelt?

Hallo iedereen!

Allereerst wil ik iedereen die mijn blog leest of bezoekt een gelukkig nieuwjaar wensen!
Waar dit eigenlijk over gaat is wat je moet doen als je je verveelt! De meeste mensen gaan dan weer in de zetel liggen en kijken naar tv, MAAR er zijn nog zoveel andere leuke dingen te doen! Hier heb je mijn 10 ideeën die je kunt doen!

1. Wandelen (bv. In een bos. Ik doe dit heel erg vaak en het is echt genieten!)

2. Een boek lezen (aanraders: The best of me, teardrop van Lauren Kate)

3. Muziek luisteren (tip: zet je in een kamer en zet de muziek dan eens wat extra luid! Altijd wel eens leuk om te doen!

4. Fitness of lopen (Het verzet je gedachten daar eens mee. Of als je niet graag loopt, er zijn nog altijd andere leuke sporten om te doen.)

5. Oude spullen verzamelen en dan weg gooien of iets nieuws mee creëren.

6. Kleuren (Het klinkt enorm kinderachtig, maar ik wordt alleszins heel rustig van. Er bestaan nu ook al volwassenkleurboeken.)

7. Koken (probeer eens iets nieuws)

8. Yoga sessie (ikzelf doe dit enorm graag ook al kan ik het nog niet zo goed.)

9. Slapen (het is misschien niet iets actief, maar eens goed slapen kan altijd deugd doen.)

10. Afspreken met een vriendin of vriend.

Hopelijk vonden jullie dit een leuk artikeltje! En hebben jullie er iets aan!

Groetjes Rani xoxo

Bron foto's: we heart it

7 opmerkingen :

  1. Bloggen is ook heel leuk om te doen wanneer je je verveelt! Heel leuk lijstje :D

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat ik het allerleukste nu vergeten ben typisch ik, Haha!en Dankjewel!

      Verwijderen
  2. Leuk lijstje! Bloggen is echt een top bezigheid, en die andere dingen natuurlijk ook! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke tips, als ik me verveel zal ik hieraan denken!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een handig lijstje! Het klinkt misschien gek, maar ik verveel me nooit eigenlijk!

    xoxo
    www.its-dash.com

    BeantwoordenVerwijderen

♥Leave a comment ♥