vrijdag 8 augustus 2014

Pfff... vakantie gaat veel te snel! / Pfff... vacation go to fast

Do you guys think that the holiday go too fast?
We are today already 8 August.
I start thinking what I already did this holiday?
and then you realize that you have not yet done much in july .
Now it's August and then I get some kind of boost to many things to do.
 Now I shoot in action.
I'm going to enjoy my summer vacation! , and I hope you will, too!

Greetings Klaartje ;)


Vinden jullie ook niet dat de vakantie veel te snel gaat?
We zijn vandaag al 8 augustus.
Ik begin al te denken wat heb ik al gedaan deze vakantie?
en dan besef je dat je nog niet zooveel gedaan hebt in julie, toch in mijn geval.
Nu is het augustus en dan krijg ik een soort van boost om veel dingen te doen.
Eerst was ik stilgevalllen en nu schiet ik in actie.
Ik ga alllessinds nog van mijn zomervakantie genieten! ,
en ik hoop dat jullie dit ook zullen doen!

Groetjes Klaartje ;)

"Enjoy the beautiful moments"




Geen opmerkingen :

Een reactie posten

♥Leave a comment ♥