donderdag 14 augustus 2014

Een pijnlijke verjaardag voor mij dit jaar! / a painful birthday!

Hallo! Gisteren was het mijn verjaardag! Maar nu... dus we gingen eens naar de manege (want ik rijd paard) met de fiets. Natuurlijk was mijn spatbord al een beetje kapot, maar ik dacht dat kan geen kwaad... Niet dus! Ik keer terug naar huis wat gebeurt er? Dat kleine zwarte stukje was tussen mijn wielen gesprongen en je kunt al raden wat er gebeurde mijn wiel stopte en ik vloog over mijn fiets en mijn fiets vloog dan nog eens op mij! Gelukkig ben ik niet met mijn hoofd op de straat gevallen maar in de modder! Maar ik sta vol schrammen en mijn benen doen pijn want ik zat helemaal vast. Hebben jullie ook al zo van die nare dingen meegemaakt op jullie verjaardag?


Hello! Yesterday was my birthday! But now ... we went to the riding school (because I ride horse) by bike. Of course  my fender already was  a bit broken, but I thought it may no evil ... Not so! I return home what happens? That little black piece was between my wheels jumped and you can already guess what happened my wheel stopped and I flew over my bike and my bike flew again on me! Luckily I'm not with my head on the street cases but in the mud! But I'm full of scratches and my legs hurt because I was totally stuck. Do you have already so of those nasty things experienced on your birthday?



Geen opmerkingen :

Een reactie posten

♥Leave a comment ♥