zondag 6 juli 2014

Hasselt

Yesterday I was in Hasselt!
For the fashionistas among us, this is the place to be!
But one disadvantage: for my town is it  almost 2 hours drive to go to Hasselt.
Nearly 6.15 I had to get up, to get to the train.
You can guess how I felt when I came back home: whacked!
I went the shops of Hasselt and therefore there was no more time to soak up culture. I would like to visit the fashion museum! But that is for another time. In Hasselt are there many shops!You can not really do this one day, unfortunately.What did I bought?Well, 2 super cool pants: pants with flowers and a nice jeans, a t-shirt with palm trees and a nice long hoodie! I love long hoodies they are super comfortable and nice. You will think: ' so scarce! ', but it's only the beginning of the holiday, and my wardrobe may not yet explode :)  It was a super fun day!
// Gisteren ben ik naar Hasselt geweest!
Voor de fashionista's onder ons is dit the place to be!
Maar een nadeel : voor mijn gemeente is het bijna 2 uur rijden om naar Hasselt te gaan.
Om 6.15 moest ik mijn bed uit om de trein van 7:45 te halen.
Je kunt al raden hoe ik me voelde toen ik weer thuis kwam : doodop!
Ik heb nu de winkels van Hasselt bezichtigt en daardoor was er geen tijd meer om cultuur op te snuiven.Ik had heel graag naar het modemuseum geweest!Maar dat is dan voor een volgende keer. In Hasselt zijn er echt super veel winkels!Je kunt dit echt niet op een dag doen ,spijtig genoeg.Wat heb ik allemaal gekocht?Wel, 2 super coole broeken:een broek met bloemen en een leuke jeansbroek,een t-shirt met palmbomen en een mooie lange gilet!Ik hou van lange gilet's ze zijn super comfortabel en mooi :). Oja, en een nieuwe tas. Je zal denken: 'zo weinig!',maar het is nog maar het begin van de vakantie, en mijn kleerkast mag nog niet op ontploffen staan!:) Het was in ieder geval een super leuke dag!





Geen opmerkingen :

Een reactie posten

♥Leave a comment ♥